Korekcja, operacja i plastyka uszu

Koniec z odstającymi uszami!

• Jesteś niezadowolony z wyglądu swoich uszu?
  • Może twoje dziecko cierpi z tego powodu?
  • Poszukujesz skutecznego i trwałego sposobu skorygowania sterczących uszu?

W Meritum Centrum Medycznym koło Szczecina pomagamy w rozwiązaniu tego problemu przeprowadzając zabieg korekcji uszu.

korekta uszu

Ceny operacji uszu

Zabieg Cena*
Korekta uszu 8 000 zł

Pakiet zawiera

operacja

znieczulenie miejscowe

konsultacje po zabiegu (dwa razy)

transport lotnisko Goleniów (Szczecin)

Pobyt w klinice po zabiegu nie jest wymagany

Komfortowe połączenia lotnicze

Pobliskie lotnisko w Goleniowie (Szczecin) posiada połączenie z miastami:
Dublin, Londyn, Warszawa, Oslo, Liverpool. Więcej infomacji

Plastyka uszu – zalety

Natychmiastowy efekt:  Skorygowanymi uszami można się cieszyć od razu po zdjęciu opatrunku.”Nowe” uszy poprawiają nie tylko wygląd ale i samopoczucie i oprawę własnej wartości.

Poprawa wyglądu: Naturalnie wyglądające uszy, dla wielu są normalną rzeczą. Ale dla osób z wadą kształtu są powodem przykrości i niskiej samooceny.

Koniec ze wstydem wyglądu uszu:  Po zabiegu pacjenci nie ukrywają uszu, ponieważ wyglądają one naturalnie.

Długotrwały efekt: Ukształtowana operacyjnie chrząstka ucha zostaje tak na zawsze. Nie  trzeba się zamartwiać że wygląd uszu może się pogorszyć.

Krótki czas zabiegu: zabieg trwa około 40 minut, nie ma potrzeby nocowania w klinice.

Znieczulenie miejscowe: Najkorzystniejsze znieczulenie przy małych zabiegach, brak bólu , szybkość działania oraz brak nudność i skołowania

Niski koszt zabiegów: Zabieg korekcji uszu jest jednym z tańszych zabiegów, przy czym bardzo skuteczny i efektowny.

Wypełnij formularz kontaktowy lub zadzwoń 91 38 23 560 aby otrzymać więcej informacji albo umówić się na wizytę

Dla kogo skierowany jest zabieg?

Ogólne wytyczne dla kandydata do zabiegu:

• dobra kondycja zdrowotna
  • odstające małżowiny uszne
  • brak przewlekłych chorób mogących mieć wpływ na zabieg oraz gojenie
  • mieć 6 lat lub więcej
  • nie palący (lub gotowy ograniczyć palenie )

Na czym polega zabieg?

Chirurg plastyczny podczas zabiegu korekcji uszu prowadzi cięcie chirurgiczne w kształcie wąskiej elipsy za małżowiną uszną. Mogą również być usunięte przeszkadzające fragmenty chrząstki. Następnie zszywa się ze sobą powstałe po cięciu krawędzie elipsy, co powoduje ściągnięcie małżowiny w kierunku głowy.

Zabieg korekcja uszu najczęściej wykonywany jest w znieczuleniu miejscowym. Trwa około 40 minut. Pacjent po zabiegu korekcji uszu ma założony opatrunek i bandaż dookoła głowy. O zabiegu korekta uszu możesz poczytań na naszej stronie Meritum Centrum Medyczne.

Kwalifikacja do zabiegu

Aby zakwalifikować się do zabiegu należy odbyć konsultację z naszym chirurgiem plastycznym.
Na konsultacji doktor przeprowadzi rozmowę z pacjentem dotyczącą stanu zdrowia, oczekiwanych rezultatów,  przeprowadzenia zabiegu, zagrożeń oraz postępowania po zabiegu. Więcej informacji tutaj na stronie konsultacja.

Jeśli przyjedziesz z daleka konsultację możesz odbyć  ja dzień przed zabiegiem. W takim wypadku poprosimy ciebie o przysłanie odpowiedzi na zestaw pytań oraz wykonanie wyników badań z którymi przyjedziesz na konsultację przeddzień zabiegu.

Informacja o badaniach potrzebnych przed zabiegiem – Badania do zabiegu

Pielęgnacja po zabiegu korekcji uszu

Przez klika dni uszy mogą być obolałe. Bandaż dookoła głowy nosić trzeba przez tydzień, aż do czasu usunięcia szwów. Trzeba nosić opaskę na uszach do snu przez 6 tygodni, co pomaga w dobrym gojeniu, utrzymaniu pozycji uszu oraz zapobiega przypadkowym uszkodzeniom uszu podczas snu.

Ślady po cięciach są mało widoczne i znajdują się z tyłu ucha w naturalnych zgięciach. Mogą wystąpić takie objawy jak: opuchlizna, nadwrażliwość uszu, swędzenie, bóle. Objawy te mogą wystąpić ale są przejściowe i są reakcją na zabieg chirurgiczny. Ból jeśli występuje łagodzi się tabletkami przeciwbólowymi.

Zadzwoń 91 38 23 560 lub wypełnij formularz kontaktowy aby uzyskać więcej informacji, poznać szczegółowe ceny lub umówić się na konsultację w naszej klinice zlokalizowanej koło Szczecina.

Korekta uszu – pytania i odpowiedzi dotyczące zabiegu

Dla kogo jest przeznaczony zabieg?

Zdrowa osoba w wieku od 6 lat, niezadowolona z kształtu swoich uszu.

Ogólne wytyczne dla kandydata do zabiegu:

• dobra kondycja zdrowotna
  • odstające małżowiny uszne
  • brak przewlekłych chorób mogących mieć wpływ na zabieg oraz gojenie
  • mieć 6 lat lub więcej
  • nie palący (lub gotowy ograniczyć palenie )

Jak przygotować się do zabiegu?

Chirurg plastyczny przedstawi indywidualne zalecenia przed zabiegiem.

Ogólne zalecenia:

• przeprowadzić badania krwi: czas krwawienia, czas krzepnięcia, grupa krwi , morfologia, badanie ogólne moczu
  • unikać zażywania aspiryny oraz substancji mogących zwiększyć krwawienie
  • – palacze powinni rzucić palenie z wyprzedzeniem kilku tygodni do zabiegu

Jak wygląda zabieg plastyki uszu?

1. Znieczulenie miejscowe lub ogólne dożylne
2. Cięcia chirurgiczne
– wycięcie z tyłu małżowiny usznej eliptycznego kształtu
3. Zszycie ze sobą krawędzi powstałych po cieciu, celem “położenia uszu” wzdłuż głowy
4. założenie opatrunku i bandaży dookoła głowy

Jakie są efekty uboczne zabiegu korekcji uszu ?

• tymczasowe boleści i opuchlizna
  • tymczasowa nadwrażliwość uszu
  • tymczasowe uczucie swędzenia

Jaki są potencjalne powikłania?

Jak każdy zabieg chirurgiczny tak i ten może mieć potencjalnie powikłania, choć zdarzają się rzadko to powinieneś o nich wiedzieć.

Powikłania mają związek z kondycją zdrowotną, indywidualnymi predyspozycjami pacjenta, zdolnością gojenia, budową anatomiczną, ukrytymi chorobami, higieną.

Decydując się na zabieg u chirurga plastycznego masz pewność wykonania zabiegu zgodnie z wiedzą medyczną oraz obowiązującymi standardami.

Potencjalne ryzyka: krwawienie, skrzepy krwi, asymetria uszu, infekcja, zmiana odczuwania/ wrażliwości skóry, trudne gojenie się rany, ból który może nie ustępować, możliwość ponownej operacji

Jakie mogą wystąpić efekty uboczne zbiegu plastyki uszu?

Jak większość zabiegów chirurgicznych i ten niesie za sobą ryzyko efektów ubocznych t.j.:

• ślady po cięciach mogą być widoczne
  • tymczasowe zasinienia i obrzęki
  • dyskomfort i bolesności

Jak wygląda powrót do zdrowia?

Czas przebiegu powrotu do pełnej sprawności jest indywidualny i zależy od predyspozycji pacjentów oraz zakresu zabiegu.

Ogólne informacje dotyczące rekonwalescencji:

• zabieg około 40 minut
  • założenie opatrunku i bandaża noszenie przez tydzień
  • możliwe boleści oraz opuchlizna przez tydzień (łagodzenie lekami przeciwbólowymi)
  • 7 dzień zdjęcie szwów
  • przez 6 tygodni zakładanie opaski na uszy do snu
  • należ nie eksponować operowanych miejsc na promienie słoneczne ( stosować kremy z filtrem UV )

Jak długo utrzymają się efekty?

Efekty zabiegu plastyki uszu są długotrwałe.

Należy postępować zgodnie z zaleceniami doktora celem uzyskania najlepszego efektu końcowego.

Informacje na tej stronie mają charakter ogólny. Ponieważ każdy pacjent jest inny może potrzebować indywidualnych rad i zaleceń. Należy postępować wyłącznie z radami i zaleceniami uzyskanymi od chirurga plastycznego podczas konsultacji.

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (36 głosów, średnia 3,72 na 5)